Close

DARMOWA WYSYŁKA KURIEREM DLA ZAMÓWIEŃ OD 300zł

Search
Generic filters
tylko dokładne dopasowania
szukaj w tytule
szukaj w treści
Filter by Kategorie produktów

OTO NOWY WYMIAR MOTORYZACJI...

Z MOIMI MODUŁAMI ODKRYJESZ NOWE WCIELENIE SWOJEGO SAMOCHODU

Przeczytaj do końca, a zrozumiesz, że w Twoim samochodzie drzemie zapas mocy

Moduły Duda Garage pozwalają wykorzystać rezerwy mocy, bez szkody dla silnika

Większy moment obrotowy

Poprawienie parametrów w zakresie obrotów użytkowych

Większa moc

Lepsze przyspieszenie

Lepsza reakcja na pedał gazu

Nowa technologia, w której zbudowane są moduły Duda Garage, pozwala w dużej części wykorzystać fabryczny zapas mocy w ramach ograniczeń konstrukcyjnych silnika.

Wybierz moduł do swojego samochodu i przekonaj się sam!

Twój silnik ma rezerwę mocy

Uwolnij jego bezpieczny potencjał 

ZASTANAWIALIŚCIE SIĘ KIEDYŚ DLACZEGO TEORETYCZNIE

TEN SAM SILNIK, W TYM SAMYM MODELU AUTA MA inną MOC?

Dla fabryk samochodów produkcja różnych silników i różnego osprzętu, w zależności od mocy silnika w oferowanym aucie, jest nieopłacalna. To właśnie dlatego zdarzają się sytuacje, w których otrzymujemy dokładnie ten sam osprzęt w autach różnej klasy, przy czym za różnicę w mocy odpowiedzialne jest oprogramowanie. To właśnie zmiana oprogramowania jest dla fabryk najłatwiejszym i najtańszym sposobem na oferowanie końcowemu klientowi samochodów o większej mocy w wyższej cenie.

 

 

Moduł Duda Garage potrafi „zmusić” sterownik do nałożenia odpowiednich korekt, które wpłyną bezpośrednio na wygenerowanie przez silnik większej mocy i zwiększenie momentu obrotowego.

Kopia-duda-ryglice-gadzety-74-scaled.jpg

Korzystaj Z NASZEJ TECHNOLOGII I CIESZ SIĘ MAKSYMALNĄ MOCĄ, KTÓRĄ MOGŁA DAĆ ci fabryka

MERCEDES A35 AMG

SERIA

306 KM / 400 Nm

BOX DUDA GARAGE

334 KM / 451 Nm

Przyspieszenie 0-100 km/h

4,7s
4,1s

Spalanie / Cykl mieszany

11l / 100km

9,3l / 100 km

TURBODOŁADOWANIE

Moduły cyfrowe Duda Garage są w stanie zwiększyć moc i moment obrotowy oraz pozwolić na oszczędność paliwa niemal w każdym turbodoładowanym samochodzie.

Nowoczesna technologia, w której wykonane są nasze moduły, gwarantuje precyzyjną współpracę z niemal każdą nowością, która opuszcza fabrykę samochodową.

MODUŁ DUDA GARAGE POPRAWIA PARAMETRY TWOJEGO SILNIKA OSZCZĘDZAJĄC PALIWO

DPF 

Nasze moduły bez problemu można zamontować w samochodach 

z filtrami cząstek stałych i katalizatorami

rodzaje silników do jakich możemy zamontować moduły duda garage

SPECJALNIE STWORZONE OPROGRAMOWANIE

MODUŁ DUDA GARAGE POPRAWIA WYDAJNOŚĆ

Silniki sterowane elektronicznie pozwalają na zmianę oprogramowania, które w bezpośredni sposób wpływa na parametry silnika.

 

Serce modułów Duda Garage jest wykonane z najbardziej zaawansowanych elementów dostępnych na rynku elektronicznym, dzięki czemu jest w stanie w czasie rzeczywistym modyfikować funkcję bez żadnych opóźnień w czasie.

KLIENCI ZDUMIENI TECHNOLOGIĄ

Moi klienci są jednak często zdumieni tym, jak przyjazne dla użytkownika są nasze zaawansowane technologicznie moduły. Technologia jest zaawansowana, a montaż jest szybki  i przyjemny.  A wrażenia z jazdy?
Sami oceńcie

Chcesz zobaczyć jak prosta droga jest do tego, żebyś mógł na nowo cieszyć się swoim samochodem?

zobacz filmik

Odtwórz wideo

MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE MODUŁÓW DUDA GARAGE? ZNAJDŹ ODPOWIEDŹ PONIŻEJ

Moduł Duda Garage poprawia proces spalania, dzięki czemu efektywnie wykorzystujemy paliwo i nie jest go potrzebna tak duża ilość do wygenerowania tego samego momentu obrotowego w normalnym trybie jazdy.

Tryb ECO wpływa na reakcję pedału gazu, dzięki czemu pozbawia niepotrzebnych skoków otwarcia wtryskiwaczy co powoduje, przy równej np. autostradowej jeździe, spore oszczędności w spalaniu.

Moduł, który dostajecie jest dostrojony do konkretnego modelu auta w ten sposób, żeby optymalizował spalanie jednocześnie podnosząc moc i moment obrotowy.

Moduł Duda Garage pozwala, ze względu na podniesienie parametrów silnika, wreszcie rozpędzić samochód do maksymalnej prędkości jaką ograniczyła fabryka procedurą speed limit i RPM limit.

Moduł nie ingeruje w fabryczny sterownik silnika, wszystkie funkcje założone przez fabrykę pozostają zachowane, Twój silnik cały czas pozostaje pod ochroną. Podczas chip tuningu zmienia się strategie i parametry bezpieczeństwa żeby wygenerować jeszcze większą moc, co przy źle przeprowadzonym zabiegu często może prowadzić do skrócenia żywotności jednostki lub nawet do jej trwałego uszkodzenia.

Podczas instalacji modułu należy zwrócić uwagę na wtyczki, dobrze się im przyjrzeć, w niektórych przypadkach jest możliwość zapięcia wtyczek na odwrót. Efektem tego będzie pojawienie się błędów na desce rozdzielczej. Trzeba zwrócić uwagę na to, żeby przewody z nowej instalacji elektrycznej prowadzić tak, aby nie miały bezpośredniego kontaktu z wysoką temperaturą np. nie wolno umieszczać przewodów w okolicach układu wydechowego.

Nie ma to znaczenia, zawsze dla silnika im wyższa oktanowość paliwa, tym lepsze osiągi.

Nie może. Moduł nie ma wpływu na żadne komponenty. Usterka każdego elementu nastąpi dokładnie w tym samym czasie, niezależnie od tego, czy moduł jest zamontowany czy też nie.

Jeżeli samochód jest na fabrycznej gwarancji i oddajemy auto do ASO to przed wizytą w serwisie należy zdemontować moduł.

Oczywiście, że tak do każdego boxa dokładamy instrukcję montażu, jednak przy niektórych modelach samochodów dostęp jest bardziej skomplikowany i wtedy należy udać się do serwisu. Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.

Najlepsze miejsce na moduł jest w okolicach fabrycznego ECU, jeżeli znajduje się on poza komorą to szukajmy miejsca, w którym zainstalowana jest jakaś elektronika, np. skrzynka bezpieczników. Nie wolno montować modułu przy źródłach wysokiej temperatury ( takich jak układ wydechowy ).

Jeśli masz problemy z montażem umów się na wizytę w jednym, najbliższym Ciebie serwisie partnerskim Duda Garage w zakresie montażu modułów. Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.

Tak, jeśli zdjęcia dołączone w instrukcji odbiegają od tego co widzisz pod swoją maską – napisz do nas na [email protected]

Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.

Jedyne co możesz uszkodzić to wtyczki lub gniazda wtyczek rozpinając je nieumiejętnie. Zawsze dokładnie obejrzyj wtyczkę i znajdź zatrzask, który trzeba odbezpieczyć, żeby wtyczka się swobodnie wysunęła.

Jeżeli poprawnie podpiąłeś moduł to check engine nie ma prawa się świecić. Chyba, że wystąpiła usterka w Twoim samochodzie, która zbiegła się w czasie z montażem boxa.

Tak, demontując moduł, samochód wraca do parametrów fabrycznych.

Wtyczka, którą wpinamy do fabrycznego czujnika jest identyczna. Gniazdo do którego się wpinamy musi się różnić dlatego, że nie jest integralną częścią czujnika.