Większy moment obrotowy
Poprawienie parametrów w zakresie obrotów użytkowych
Większa moc
Lepsze przyspieszenie
Lepsza reakcja na pedał gazu
Nowa technologia, w której zbudowane są moduły Duda Garage, pozwala w dużej części wykorzystać fabryczny zapas mocy w ramach ograniczeń konstrukcyjnych silnika.
Dla fabryk samochodów produkcja różnych silników i różnego osprzętu, w zależności od mocy silnika w oferowanym aucie, jest nieopłacalna. To właśnie dlatego zdarzają się sytuacje, w których otrzymujemy dokładnie ten sam osprzęt w autach różnej klasy, przy czym za różnicę w mocy odpowiedzialne jest oprogramowanie. To właśnie zmiana oprogramowania jest dla fabryk najłatwiejszym i najtańszym sposobem na oferowanie końcowemu klientowi samochodów o większej mocy w wyższej cenie.
Moduł Duda Garage potrafi „zmusić” sterownik do nałożenia odpowiednich korekt, które wpłyną bezpośrednio na wygenerowanie przez silnik większej mocy i zwiększenie momentu obrotowego.
11l / 100km
9,3l / 100 km
Moduły cyfrowe Duda Garage są w stanie
zwiększyć moc i moment obrotowy oraz pozwolić na oszczędność paliwa niemal w
każdym turbodoładowanym samochodzie.
Nowoczesna technologia, w której wykonane są
nasze moduły, gwarantuje precyzyjną współpracę z niemal każdą nowością, która
opuszcza fabrykę samochodową.
DPF
Nasze moduły bez problemu można zamontować w samochodach
z filtrami cząstek stałych i katalizatorami
Silniki sterowane elektronicznie pozwalają na zmianę oprogramowania, które w bezpośredni sposób wpływa na parametry silnika.
Serce modułów Duda Garage jest wykonane z najbardziej zaawansowanych elementów dostępnych na rynku elektronicznym, dzięki czemu jest w stanie w czasie rzeczywistym modyfikować funkcję bez żadnych opóźnień w czasie.
Chcesz zobaczyć jak prosta droga jest do tego, żebyś mógł na nowo cieszyć się swoim samochodem?
Moduł Duda Garage poprawia proces spalania, dzięki czemu efektywnie wykorzystujemy paliwo i nie jest go potrzebna tak duża ilość do wygenerowania tego samego momentu obrotowego w normalnym trybie jazdy.
Tryb ECO wpływa na reakcję pedału gazu, dzięki czemu pozbawia niepotrzebnych skoków otwarcia wtryskiwaczy co powoduje, przy równej np. autostradowej jeździe, spore oszczędności w spalaniu.
Moduł, który dostajecie jest dostrojony do konkretnego modelu auta w ten sposób, żeby optymalizował spalanie jednocześnie podnosząc moc i moment obrotowy.
Moduł Duda Garage pozwala, ze względu na podniesienie parametrów silnika, wreszcie rozpędzić samochód do maksymalnej prędkości jaką ograniczyła fabryka procedurą speed limit i RPM limit.
Moduł nie ingeruje w fabryczny sterownik silnika, wszystkie funkcje założone przez fabrykę pozostają zachowane, Twój silnik cały czas pozostaje pod ochroną. Podczas chip tuningu zmienia się strategie i parametry bezpieczeństwa żeby wygenerować jeszcze większą moc, co przy źle przeprowadzonym zabiegu często może prowadzić do skrócenia żywotności jednostki lub nawet do jej trwałego uszkodzenia.
Podczas instalacji modułu należy zwrócić uwagę na wtyczki, dobrze się im przyjrzeć, w niektórych przypadkach jest możliwość zapięcia wtyczek na odwrót. Efektem tego będzie pojawienie się błędów na desce rozdzielczej. Trzeba zwrócić uwagę na to, żeby przewody z nowej instalacji elektrycznej prowadzić tak, aby nie miały bezpośredniego kontaktu z wysoką temperaturą np. nie wolno umieszczać przewodów w okolicach układu wydechowego.
Nie ma to znaczenia, zawsze dla silnika im wyższa oktanowość paliwa, tym lepsze osiągi.
Nie może. Moduł nie ma wpływu na żadne komponenty. Usterka każdego elementu nastąpi dokładnie w tym samym czasie, niezależnie od tego, czy moduł jest zamontowany czy też nie.
Jeżeli samochód jest na fabrycznej gwarancji i oddajemy auto do ASO to przed wizytą w serwisie należy zdemontować moduł.
Oczywiście, że tak do każdego boxa dokładamy instrukcję montażu, jednak przy niektórych modelach samochodów dostęp jest bardziej skomplikowany i wtedy należy udać się do serwisu. Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.
Najlepsze miejsce na moduł jest w okolicach fabrycznego ECU, jeżeli znajduje się on poza komorą to szukajmy miejsca, w którym zainstalowana jest jakaś elektronika, np. skrzynka bezpieczników. Nie wolno montować modułu przy źródłach wysokiej temperatury ( takich jak układ wydechowy ).
Jeśli masz problemy z montażem umów się na wizytę w jednym, najbliższym Ciebie serwisie partnerskim Duda Garage w zakresie montażu modułów. Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.
Tak, jeśli zdjęcia dołączone w instrukcji odbiegają od tego co widzisz pod swoją maską – napisz do nas na [email protected]
Napisz do nas na [email protected]
Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.
Jedyne co możesz uszkodzić to wtyczki lub gniazda wtyczek rozpinając je nieumiejętnie. Zawsze dokładnie obejrzyj wtyczkę i znajdź zatrzask, który trzeba odbezpieczyć, żeby wtyczka się swobodnie wysunęła.
Skontaktuj się z nami na [email protected]
Jeżeli poprawnie podpiąłeś moduł to check engine nie ma prawa się świecić. Chyba, że wystąpiła usterka w Twoim samochodzie, która zbiegła się w czasie z montażem boxa.
Tak, demontując moduł, samochód wraca do parametrów fabrycznych.
Wtyczka, którą wpinamy do fabrycznego czujnika jest identyczna. Gniazdo do którego się wpinamy musi się różnić dlatego, że nie jest integralną częścią czujnika.
Zapraszamy do naszych aukcji na https://allegro.pl/uzytkownik/acfix?string=wycieraczki — Zamówienia składane na wycieraczki przez tę witrynę nie będą realizowane. Ukryj