Dzięki modułowi Duda Garage nie musisz wybierać między lepszymi osiągami i mniejszym zużyciem paliwa.
Możesz mieć jedno i drugie.
Skorzystaj z ulepszonych osiągów i zwiększonych przebiegów dzięki naszym modułom.
Pojemności silnika
Liczby cylindrów
Mocy jaką generuje silnik
Nowoczesne skrzynie automatyczne zmieniają bieg na wyższy, kiedy wartość momentu obrotowego będzie mogła osiągnąć minimalny poziom przy określonych obrotach silnika po zmianie biegu. W ten sposób automatycznie usiłują pracować na możliwie najwyższym biegu, aby uzyskać niskie spalanie.
Przy skrzyni manualnej, kierowca intuicyjnie przełącza przełożenie na wyższe. Wyższy moment obrotowy, który uzyskujemy dzięki modyfikacji przez moduł Duda Garage daje Ci możliwość zmiany biegów wcześniej.
Modyfikacja Duda Garage podnosi dostępny
moment obrotowy przy danych obrotach silnika, zwłaszcza przy średnich
wartościach, typowych dla codziennej jazdy. Pozwala to na wcześniejszą zmianę
biegów i ogólne zmniejszenie liczby zmian biegów, dzięki czemu samochód pali
mniej.
Efekty działania naszego oprogramowania to nie
tylko zmniejszenie liczby zmian biegów poprzez podniesienie momentu obrotowego,
ale również bardziej precyzyjne wtryskiwanie paliwa i — co za tym idzie —
skuteczniejsze spalanie. To również zmniejsza ilość zużytego paliwa.
Przy
odpowiedniej jeździe z naszą technologią możesz zaoszczędzić nawet do 15%
paliwa.
Optymalizacja momentu obrotowego pomaga
zaoszczędzić pieniądze dzięki lepszemu wykorzystaniu paliwa bez negatywnego
wpływu na wrażenia z jazdy.
Moduł Duda Garage poprawia proces spalania, dzięki czemu efektywnie wykorzystujemy paliwo i nie jest go potrzebna tak duża ilość do wygenerowania tego samego momentu obrotowego w normalnym trybie jazdy.
Tryb ECO wpływa na reakcję pedału gazu, dzięki czemu pozbawia niepotrzebnych skoków otwarcia wtryskiwaczy co powoduje, przy równej np. autostradowej jeździe, spore oszczędności w spalaniu.
Moduł, który dostajecie jest dostrojony do konkretnego modelu auta w ten sposób, żeby optymalizował spalanie jednocześnie podnosząc moc i moment obrotowy.
Moduł Duda Garage pozwala, ze względu na podniesienie parametrów silnika, wreszcie rozpędzić samochód do maksymalnej prędkości jaką ograniczyła fabryka procedurą speed limit i RPM limit.
Moduł nie ingeruje w fabryczny sterownik silnika, wszystkie funkcje założone przez fabrykę pozostają zachowane, Twój silnik cały czas pozostaje pod ochroną. Podczas chip tuningu zmienia się strategie i parametry bezpieczeństwa żeby wygenerować jeszcze większą moc, co przy źle przeprowadzonym zabiegu często może prowadzić do skrócenia żywotności jednostki lub nawet do jej trwałego uszkodzenia.
Podczas instalacji modułu należy zwrócić uwagę na wtyczki, dobrze się im przyjrzeć, w niektórych przypadkach jest możliwość zapięcia wtyczek na odwrót. Efektem tego będzie pojawienie się błędów na desce rozdzielczej. Trzeba zwrócić uwagę na to, żeby przewody z nowej instalacji elektrycznej prowadzić tak, aby nie miały bezpośredniego kontaktu z wysoką temperaturą np. nie wolno umieszczać przewodów w okolicach układu wydechowego.
Nie ma to znaczenia, zawsze dla silnika im wyższa oktanowość paliwa, tym lepsze osiągi.
Nie może. Moduł nie ma wpływu na żadne komponenty. Usterka każdego elementu nastąpi dokładnie w tym samym czasie, niezależnie od tego, czy moduł jest zamontowany czy też nie.
Jeżeli samochód jest na fabrycznej gwarancji i oddajemy auto do ASO to przed wizytą w serwisie należy zdemontować moduł.
Oczywiście, że tak do każdego boxa dokładamy instrukcję montażu, jednak przy niektórych modelach samochodów dostęp jest bardziej skomplikowany i wtedy należy udać się do serwisu. Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.
Najlepsze miejsce na moduł jest w okolicach fabrycznego ECU, jeżeli znajduje się on poza komorą to szukajmy miejsca, w którym zainstalowana jest jakaś elektronika, np. skrzynka bezpieczników. Nie wolno montować modułu przy źródłach wysokiej temperatury ( takich jak układ wydechowy ).
Jeśli masz problemy z montażem umów się na wizytę w jednym, najbliższym Ciebie serwisie partnerskim Duda Garage w zakresie montażu modułów. Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.
Tak, jeśli zdjęcia dołączone w instrukcji odbiegają od tego co widzisz pod swoją maską – napisz do nas na [email protected]
Napisz do nas na [email protected]
Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.
Jedyne co możesz uszkodzić to wtyczki lub gniazda wtyczek rozpinając je nieumiejętnie. Zawsze dokładnie obejrzyj wtyczkę i znajdź zatrzask, który trzeba odbezpieczyć, żeby wtyczka się swobodnie wysunęła.
Skontaktuj się z nami na [email protected]
Jeżeli poprawnie podpiąłeś moduł to check engine nie ma prawa się świecić. Chyba, że wystąpiła usterka w Twoim samochodzie, która zbiegła się w czasie z montażem boxa.
Tak, demontując moduł, samochód wraca do parametrów fabrycznych.
Wtyczka, którą wpinamy do fabrycznego czujnika jest identyczna. Gniazdo do którego się wpinamy musi się różnić dlatego, że nie jest integralną częścią czujnika.
Zapraszamy do naszych aukcji na https://allegro.pl/uzytkownik/acfix?string=wycieraczki — Zamówienia składane na wycieraczki przez tę witrynę nie będą realizowane. Ukryj