Close

DARMOWA WYSYŁKA KURIEREM DLA ZAMÓWIEŃ OD 300zł

Search
Generic filters
tylko dokładne dopasowania
szukaj w tytule
szukaj w treści
Filter by Kategorie produktów

Wyższa wydajność połączona z oszczędnością paliwa

korzystaj Bez kompromisów

Dzięki modułowi Duda Garage nie musisz wybierać między lepszymi osiągami i mniejszym zużyciem paliwa.
Możesz mieć jedno i drugie.

 

Skorzystaj z ulepszonych osiągów i zwiększonych przebiegów dzięki naszym modułom.

zainteresowany?

Do 15% oszczędności paliwa

Oszczędzaj pieniądze dzięki Duda Garage i chroń środowisko

Audi A4 B9 2.0 TDI 190 KM

fabrycznie

box.png

7,7l/100 km

6,3l/100 km

Oszczędność na dystansie 30.000 km

2352 zł!*

*cena oleju napędowego 5,60 zł
Moduł Duda Garage
Dzięki odpowiednim nawykom jazdy możesz zaoszczędzić do 15% paliwa.
KUP MODUŁ
Oszczędzaj paliwo oraz pieniądze
Z modułami Duda Garage nie będziesz musiał tak często redukować biegów.
KUP MODUŁ
Co to oznacza?
Inwestując w nasze produkty, koszt inwestycji szybko się zwraca i zaczynasz oszczędzać.
KUP MODUŁ
Poprzedni
Następny

BOX Duda Garage VS CHIP TUNING

BOX Duda Garage VS CHIP TUNING

z technicznego punktu widzenia
Zużycie paliwa zależy głownie od:

Pojemności silnika

Liczby cylindrów

Mocy jaką generuje silnik

Jak zmienia się praca poszczególnych skrzyń biegów?

skrzynia automatyczna

Nowoczesne skrzynie automatyczne zmieniają bieg na wyższy, kiedy wartość momentu obrotowego będzie mogła osiągnąć minimalny poziom przy określonych obrotach silnika po zmianie biegu. W ten sposób automatycznie usiłują pracować na możliwie najwyższym biegu, aby uzyskać niskie spalanie.

skrzynia manualna

Przy skrzyni manualnej, kierowca intuicyjnie przełącza przełożenie na wyższe. Wyższy moment obrotowy, który uzyskujemy dzięki modyfikacji przez moduł Duda Garage daje Ci możliwość zmiany biegów wcześniej.

 

Jak zmienia się praca silnika?

Modyfikacja Duda Garage podnosi dostępny moment obrotowy przy danych obrotach silnika, zwłaszcza przy średnich wartościach, typowych dla codziennej jazdy. Pozwala to na wcześniejszą zmianę biegów i ogólne zmniejszenie liczby zmian biegów, dzięki czemu samochód pali mniej.

 

Efekty działania naszego oprogramowania to nie tylko zmniejszenie liczby zmian biegów poprzez podniesienie momentu obrotowego, ale również bardziej precyzyjne wtryskiwanie paliwa i — co za tym idzie — skuteczniejsze spalanie. To również zmniejsza ilość zużytego paliwa.

 

Przy odpowiedniej jeździe z naszą technologią możesz zaoszczędzić nawet do 15% paliwa.

 

Optymalizacja momentu obrotowego pomaga zaoszczędzić pieniądze dzięki lepszemu wykorzystaniu paliwa bez negatywnego wpływu na wrażenia z jazdy.

pamiętaj!

Oszczędność paliwa zależy w dużej mierze od Twoich nawyków jazdy.

Jeśli po zainstalowaniu modułu nadal będziesz jeździł jak zwykle (i nie zawsze dociskasz pedał do dechy), szybko zauważysz, że oszczędzasz paliwo.


ZACZNIJ OSZCZĘDZAĆ JUŻ TERAZ
Z MODUŁAMI DUDA GARAGE!

MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE MODUŁÓW DUDA GARAGE?
ZNAJDŹ ODPOWIEDŹ PONIŻEJ

Moduł Duda Garage poprawia proces spalania, dzięki czemu efektywnie wykorzystujemy paliwo i nie jest go potrzebna tak duża ilość do wygenerowania tego samego momentu obrotowego w normalnym trybie jazdy.

Tryb ECO wpływa na reakcję pedału gazu, dzięki czemu pozbawia niepotrzebnych skoków otwarcia wtryskiwaczy co powoduje, przy równej np. autostradowej jeździe, spore oszczędności w spalaniu.

Moduł, który dostajecie jest dostrojony do konkretnego modelu auta w ten sposób, żeby optymalizował spalanie jednocześnie podnosząc moc i moment obrotowy.

Moduł Duda Garage pozwala, ze względu na podniesienie parametrów silnika, wreszcie rozpędzić samochód do maksymalnej prędkości jaką ograniczyła fabryka procedurą speed limit i RPM limit.

Moduł nie ingeruje w fabryczny sterownik silnika, wszystkie funkcje założone przez fabrykę pozostają zachowane, Twój silnik cały czas pozostaje pod ochroną. Podczas chip tuningu zmienia się strategie i parametry bezpieczeństwa żeby wygenerować jeszcze większą moc, co przy źle przeprowadzonym zabiegu często może prowadzić do skrócenia żywotności jednostki lub nawet do jej trwałego uszkodzenia.

Podczas instalacji modułu należy zwrócić uwagę na wtyczki, dobrze się im przyjrzeć, w niektórych przypadkach jest możliwość zapięcia wtyczek na odwrót. Efektem tego będzie pojawienie się błędów na desce rozdzielczej. Trzeba zwrócić uwagę na to, żeby przewody z nowej instalacji elektrycznej prowadzić tak, aby nie miały bezpośredniego kontaktu z wysoką temperaturą np. nie wolno umieszczać przewodów w okolicach układu wydechowego.

Nie ma to znaczenia, zawsze dla silnika im wyższa oktanowość paliwa, tym lepsze osiągi.

Nie może. Moduł nie ma wpływu na żadne komponenty. Usterka każdego elementu nastąpi dokładnie w tym samym czasie, niezależnie od tego, czy moduł jest zamontowany czy też nie.

Jeżeli samochód jest na fabrycznej gwarancji i oddajemy auto do ASO to przed wizytą w serwisie należy zdemontować moduł.

Oczywiście, że tak do każdego boxa dokładamy instrukcję montażu, jednak przy niektórych modelach samochodów dostęp jest bardziej skomplikowany i wtedy należy udać się do serwisu. Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.

Najlepsze miejsce na moduł jest w okolicach fabrycznego ECU, jeżeli znajduje się on poza komorą to szukajmy miejsca, w którym zainstalowana jest jakaś elektronika, np. skrzynka bezpieczników. Nie wolno montować modułu przy źródłach wysokiej temperatury ( takich jak układ wydechowy ).

Jeśli masz problemy z montażem umów się na wizytę w jednym, najbliższym Ciebie serwisie partnerskim Duda Garage w zakresie montażu modułów. Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.

Tak, jeśli zdjęcia dołączone w instrukcji odbiegają od tego co widzisz pod swoją maską – napisz do nas na [email protected]

Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.

Jedyne co możesz uszkodzić to wtyczki lub gniazda wtyczek rozpinając je nieumiejętnie. Zawsze dokładnie obejrzyj wtyczkę i znajdź zatrzask, który trzeba odbezpieczyć, żeby wtyczka się swobodnie wysunęła.

Jeżeli poprawnie podpiąłeś moduł to check engine nie ma prawa się świecić. Chyba, że wystąpiła usterka w Twoim samochodzie, która zbiegła się w czasie z montażem boxa.

Tak, demontując moduł, samochód wraca do parametrów fabrycznych.

Wtyczka, którą wpinamy do fabrycznego czujnika jest identyczna. Gniazdo do którego się wpinamy musi się różnić dlatego, że nie jest integralną częścią czujnika.