Close

DARMOWA WYSYŁKA KURIEREM DLA ZAMÓWIEŃ OD 300zł

Search
Generic filters
tylko dokładne dopasowania
szukaj w tytule
szukaj w treści
Filter by Kategorie produktów

technologia to potęga

Dzięki modułowi Duda Garage przyrost mocy odbywa się zgodnie z fabryczną mapą silnika.

 

Obecnie producenci samochodów na podstawie jednego konkretnego modelu silnika, wraz z jego osprzętem, dostarczają produkty o różnej mocy i momencie obrotowym, zmieniając jedynie ich oprogramowanie.

 

Dzięki doświadczeniu w modyfikacjach aut i oprogramowania udało nam się stworzyć bezpieczne moduły dla Waszych silników.

 

Moduł cyfrowy zmusza ECU silnika do nałożenia korekt, które mają bezpośredni wpływ na moc, moment obrotowy i udoskonalenie procesu spalania.

 

Wykorzystujemy jedynie dostępne rezerwy mocy, mieszcząc się w określonych tolerancjach.

Jest to bardzo ważna informacja, ponieważ fabryczne systemy ochrony silnika pozostają nienaruszone, dzięki czemu montaż boxa w żaden sposób nie wpływa na jego żywotność.

 

We Build Your Dreams

Duda Garage

moduł cyfrowy duda garage vs chip tuning

różnice miedzy modułem Duda Garage
a remap ecu?

plug & drive

duda garage

remap

aktywacja rezerwy mocy

duda garage

remap

Systemy ochrony silnika

duda garage

remap

Łatwy powrót do ustawień fabrycznych

duda garage

remap

Jak technologia DZIAŁA na podzespoły ?

Jak technologia DZIAŁA na podzespoły ?

Silniki Diesela

Nowoczesne, turbodoładowane silniki wysokoprężne wykorzystują czujniki do zbierania, monitorowania i przesyłania ważnych informacji do elektronicznej jednostki sterującej (ECU). Następnie, na podstawie pomiarów danych, ECU wysyła polecenia do różnych elementów silnika, takich jak układ wtrysku paliwa.

Właśnie w tym miejscu w grę wchodzi modyfikacja Common Rail Duda Garage. Nasza dodatkowa jednostka sterująca odczytuje bezpośrednio informacje z czujników ciśnienia Common Rail i ciśnienia doładowania, takie jak ciśnienie wtrysku paliwa, ilość wtrysku paliwa, częstotliwość wtrysku i ciśnienie doładowania. Sygnały są optymalizowane w czasie rzeczywistym przez nasze oprogramowanie optymalizacyjne, a następnie przesyłane do ECU Twojego pojazdu. Jednocześnie ECU dostosowuje wszystkie inne istotne parametry w silniku do nowych, zoptymalizowanych wartości. Decydującą zaletą jest to, że ECU producenta ma zawsze pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami sterowania silnikiem.

Optymalizacja sygnału prowadzi do wzrostu ilości wtryskiwanego paliwa, ciśnienia wtrysku oraz – w niewielkim stopniu – ciśnienia turbodoładowania. Zwiększa to kompresję paliwa wraz z energią uwalnianą podczas spalania. Zwiększona ilość wtryskiwanego paliwa dodatkowo wspiera ten efekt.

Ogólny współczynnik sprawności silnika i potencjał mocy znacznie się zwiększają. Dla Ciebie oznacza to większą moc i zupełnie nowy poziom wrażeń z jazdy.

W silnikach wysokoprężnych wykorzystujących technologię pompowo-dyszową (stosowaną głównie w pojazdach Grupy Volkswagen w latach 2000-2009) poprawę osiągów uzyskuje się poprzez zwiększenie ilości wtryskiwanego paliwa, a także chwilowe zwiększenie ciśnienia doładowania.

Dodatkowa jednostka sterująca jest bezpośrednio podłączona do wtryskiwaczy poprzez wiązkę przewodów. W ten sposób moduł Duda Garage bezpośrednio odczytuje polecenia wtrysku paliwa z ECU i dostosowuje je zgodnie z naszym oprogramowaniem optymalizacyjnym. Nieco większa ilość wtryskiwanego paliwa prowadzi do niewielkiego wzrostu ciśnienia doładowania.

ECU Twojego pojazdu następnie oblicza nowe wartości na podstawie zoptymalizowanych danych i przesyła je do silnika.

Jednocześnie wszystkie inne istotne parametry silnika są dostosowywane do nowych, zoptymalizowanych wartości. Decydującą korzyścią jest to, że ECU producenta zawsze ma pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami sterowania silnikiem.

Ogólnie osiąga się znacznie wyższy poziom osiągów silnika.

Silniki benzynowe

Nowoczesne silniki benzynowe wykorzystują czujniki do zbierania i monitorowania różnych parametrów podczas pracy. Dane przepływają do ECU i tam są przetwarzane. Ilość wtrysku paliwa, ciśnienie doładowania i masa powietrza są decydującymi czynnikami poprawy wydajności modułów Duda Garage. Aby poprawić osiągi doładowanych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem (niezależnie czy z turbosprężarką czy kompresorem), nasz moduł musi odczytywać i korygować odpowiednie parametry. Korzystamy z danych z czujnika ciśnienia doładowania, czujnika ciśnienia kolektora dolotowego i czujnika przepływu powietrza. Moduł oprogramowania Duda Garage przetwarza w czasie rzeczywistym, a następnie przesyła zoptymalizowane dane do odpowiednich czujników sterujących w Twoim pojeździe. Efektem jest znaczny wzrost mocy, który można odczuć – zwiększając ciśnienie doładowania, dostosowując kąt wtrysku paliwa.

 

Aby zwiększyć ciśnienie doładowania, obroty turbiny są zwiększane w zdefiniowanym przez nas zakresie, co zwiększa wydajność Twojego silnika. Dostarcza to więcej powietrza do silnika, co pozwala na dokładniejszą regulację kąta wyprzedzenia zapłonu i zwiększa efektywność spalania w cylindrze. Ponieważ do spalania jest więcej powietrza, ilość wtryskiwanego paliwa należy nieco zwiększyć, aby uzyskać idealną mieszankę paliwowo-powietrzną w komorze spalania.

 

Większa moc i wyższy poziom wydajności Twojego silnika są wynikiem tej precyzyjnie dostrojonej zależności między wieloma czynnikami. W ten sposób wszystkie istotne dane silnika są stale gromadzone i testowane pod kątem wiarygodności w czasie rzeczywistym.

 

Ponieważ zintegrowane systemy bezpieczeństwa w silniku zawsze utrzymują kontrolę dzięki oprogramowaniu do tuningu samochodów Duda Garage, mogą się włączyć, jeśli kiedykolwiek wystąpią odchylenia. Dzięki temu Ty i Twój silnik jesteście zawsze po bezpiecznej stronie

MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE MODUŁÓW DUDA GARAGE?
ZNAJDŹ ODPOWIEDŹ PONIŻEJ

Moduł Duda Garage poprawia proces spalania, dzięki czemu efektywnie wykorzystujemy paliwo i nie jest go potrzebna tak duża ilość do wygenerowania tego samego momentu obrotowego w normalnym trybie jazdy.

Tryb ECO wpływa na reakcję pedału gazu, dzięki czemu pozbawia niepotrzebnych skoków otwarcia wtryskiwaczy co powoduje, przy równej np. autostradowej jeździe, spore oszczędności w spalaniu.

Moduł, który dostajecie jest dostrojony do konkretnego modelu auta w ten sposób, żeby optymalizował spalanie jednocześnie podnosząc moc i moment obrotowy.

Moduł Duda Garage pozwala, ze względu na podniesienie parametrów silnika, wreszcie rozpędzić samochód do maksymalnej prędkości jaką ograniczyła fabryka procedurą speed limit i RPM limit.

Moduł nie ingeruje w fabryczny sterownik silnika, wszystkie funkcje założone przez fabrykę pozostają zachowane, Twój silnik cały czas pozostaje pod ochroną. Podczas chip tuningu zmienia się strategie i parametry bezpieczeństwa żeby wygenerować jeszcze większą moc, co przy źle przeprowadzonym zabiegu często może prowadzić do skrócenia żywotności jednostki lub nawet do jej trwałego uszkodzenia.

Podczas instalacji modułu należy zwrócić uwagę na wtyczki, dobrze się im przyjrzeć, w niektórych przypadkach jest możliwość zapięcia wtyczek na odwrót. Efektem tego będzie pojawienie się błędów na desce rozdzielczej. Trzeba zwrócić uwagę na to, żeby przewody z nowej instalacji elektrycznej prowadzić tak, aby nie miały bezpośredniego kontaktu z wysoką temperaturą np. nie wolno umieszczać przewodów w okolicach układu wydechowego.

Nie ma to znaczenia, zawsze dla silnika im wyższa oktanowość paliwa, tym lepsze osiągi.

Nie może. Moduł nie ma wpływu na żadne komponenty. Usterka każdego elementu nastąpi dokładnie w tym samym czasie, niezależnie od tego, czy moduł jest zamontowany czy też nie.

Jeżeli samochód jest na fabrycznej gwarancji i oddajemy auto do ASO to przed wizytą w serwisie należy zdemontować moduł.

Oczywiście, że tak do każdego boxa dokładamy instrukcję montażu, jednak przy niektórych modelach samochodów dostęp jest bardziej skomplikowany i wtedy należy udać się do serwisu. Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.

Najlepsze miejsce na moduł jest w okolicach fabrycznego ECU, jeżeli znajduje się on poza komorą to szukajmy miejsca, w którym zainstalowana jest jakaś elektronika, np. skrzynka bezpieczników. Nie wolno montować modułu przy źródłach wysokiej temperatury ( takich jak układ wydechowy ).

Jeśli masz problemy z montażem umów się na wizytę w jednym, najbliższym Ciebie serwisie partnerskim Duda Garage w zakresie montażu modułów. Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.

Tak, jeśli zdjęcia dołączone w instrukcji odbiegają od tego co widzisz pod swoją maską – napisz do nas na [email protected]

Zapraszamy do zakładki montaż. Następnie proszę wybrać zakładkę “w serwisie”.

Jedyne co możesz uszkodzić to wtyczki lub gniazda wtyczek rozpinając je nieumiejętnie. Zawsze dokładnie obejrzyj wtyczkę i znajdź zatrzask, który trzeba odbezpieczyć, żeby wtyczka się swobodnie wysunęła.

Jeżeli poprawnie podpiąłeś moduł to check engine nie ma prawa się świecić. Chyba, że wystąpiła usterka w Twoim samochodzie, która zbiegła się w czasie z montażem boxa.

Tak, demontując moduł, samochód wraca do parametrów fabrycznych.

Wtyczka, którą wpinamy do fabrycznego czujnika jest identyczna. Gniazdo do którego się wpinamy musi się różnić dlatego, że nie jest integralną częścią czujnika.